Informuojame, jog svetainėje yra naudojami slapukai (angl. cookies)
Sutikdami, paspauskite mygtuką 'Sutinku'.
Sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus savo interneto naršyklės nustatymuose.
Tęsdami naršymą svetainėje jūs sutinkate su slapukų naudojimo sąlygomis.

MSC atnaujino konteinerių paskirstymo veiklą "Klaipėdos smeltėje"

Po dviejų metų pertraukos pasaulinė laivybos kompanija „Mediterranean Shipping Company“ (MSC) atnaujino veiklą Klaipėdos uoste ir LKAB „Klaipėdos Smeltės“ konteinerių terminalas pradėjo veikti, kaip regioninis konteinerių paskirstymo centras.


Laivybos maršrutas susiejo Klaipėdą tiesiogine jungtimi su Indijos, Pakistano, Saudo Arabijos, Džibučio, Jungtinės Karalystės, Italijos, Prancūzijos ir kitų šalių uostais. „Klaipėdos Smeltės“ vadovas Rimantas Juška sako, kad pandemija laivybos kompanijas privertė ieškoti naujų ir lanksčių sprendimų.


„Pandemijos sukelti logistikos grandinių sulėtėjimai, tuščių konteinerių trūkumas, pasaulinės prekybos disbalansai sąlygoja kamšatį tradiciniuose uostuose ir skatina laivybos kompanijas ieškoti naujų, lanksčių sprendimų, kaip išlaikyti jūrinių pervežimų kokybę“, – teigia R. Juška.


Tikimasi, kad dėl naujo krovinio srauto „Klaipėdos Smeltės“ perkraunamų konteinerių skaičius ūgtels mažiausiai dukart, nuo 14 000 TEU iki 28 000–32 000 TEU per mėnesį.


Neatmetama, kad ateityje „Klaipėdos Smeltė“ gali būti įtraukta į kitų okeaninės laivybos maršrutų žemėlapį.


Tai, kad „Klaipėdos Smeltė“ aktyviai veikia, kaip paskirstymo centras įrodo, jog prie jos krantinės spalio pradžioje švartavosi 15.200 TEU talpinantis konteinerinis laivas „Maersk Herrera“. Tai buvo didžiausias iki šiol aptarnautas laivas, kurio konteinerių perkrovos darbus atliko „Klaipėdos Smeltė“.